МЦ "ОСА" -
Молодіжний Центр "Об'єднання споживачів активістів"
15-16 квітня 2009р. на Міжнародній науково-практичній конференції "Товарознавство і торговельне підприємництво: фахова професіоналізація, дослідження, інновації" відбулась презентація новоствореного Молодіжного центру "ОСА". Впродовж конференції центр залучився підтримкою і був запрошений до співпраці з такими організаціями, як:
- Проект ЄС-ПРООН "Спільнота споживачів і громадські об’єднання";
- Товариство захисту прав споживачів "Закон";
- Науково-дослідний центр незалежних споживчих експертиз "Тест";
- Журнал „РRORetail” та ін.
- Надання споживачам консультацій щодо захисту їх прав;
- Організація громадського обговорення з наступним опублікуванням інформації про права та інтереси споживачів;
- Сприяння підвищенню культури населення у сфері захисту прав споживачів;
- Створення необхідних умов для навчання та набуття правових знань населення у сфері захисту прав споживачів;
- Експертиза якості товарів та послуг;
- Співпраця з громадськими організаціями у сфері захисту прав споживачів;
- Громадське інспектування закладів сфери торгівлі та послуг.
Функції підрозділів МЦ "ОСА"
Науково-просвітницький відділ
Відділ експертизи Відділ роботи зі зверненнями громадян Відділ зв’язків з громадськістю • проведення круглих столів, семінарів;
• збір інформації;
• створення бази студентських наукових робіт;
• аналіз нормативної бази;
• публікації в ЗМІ.• проведення досліджень;
• обробка отриманих результатів;
• аналіз діяльності досліджуваних суб’єктів.• прийом звернень від громадян;
• обробка звернень громадян;
• надання консультацій• налагодження контактів з партнерами, ЗМІ;
• отримання замовлень на проведення досліджень та передача результатів;
• поширення інформації про центр;
• пошук спонсорів;
• видавнича діяльність.