Форма входу
Логін:
Пароль:
Хто шукає, той знайде!
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Корисні посилання
МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР П'ятниця, 29.03.2024, 07:32

22 жовтня 2012р. 

запрошуємо у Київський національний торговельно-економічний університет 
на заходи з нагоди Дня молоді в рамках Європейських Днів торгівлі в Україні

На вас чекають: 

о 13.30, у корпусі Д, ауд. Д-221

Науково-практична конференція: 
"Ефективні механізми захисту прав споживачів: 
європейський досвід та українські реалії" 


 о 13.40,  у корпусі Б, ауд.Б-201

Консумерський фестиваль "Молодь за права споживачів"

Міжнародний молодіжний форум "Пробудись, свідомий споживач!"

 

 9 грудня 2010 року в рамках Всеукраїнського руху "Молодь за права споживачів" відбувся Міжнародний молодіжний форум "Пробудись, свідомий споживач!" за участю представників органів державної влади, громадських організацій, науково-дослідних установ, вищих навчальних закладів та засобів масової інформації. Молодіжний центр "ОСА" виступив співорганізатором даного заходу.

    У роботі Міжнародного молодіжного форуму взяли участь понад 250 представників вищих навчальних закладів, зокрема широким було представництво студентів Київського національного торговельно-економічного університету, Луганського національного університету, Луцького національного технічного університету, Донецького національного університету економіки і торгівлі ім. Туган-Барановського, Одеської національної академії харчових технологій, Полтавського університету економіки та торгівлі, Університету економіки та права "КРОК", також у форумі взяли участь делегати з Познанського економічного університету (Польща). 

    Робота форуму відбувалася у форматі секційних засідань, зокрема розглядались питання правових аспектів захисту прав споживачів, освіти та інформування споживачів, безпечності та якості харчових продуктів, консумерських проблем ринку непродовольчих товарів та сфери послуг. 

"ОСА" прямує на "Трипільське Коло"

Літо - час відпочинку і нових вражень... Активісти МЦ "ОСА" цього разу шукатимуть їх на мальовничому березі Дніпра на фестивалі "Трипільське Коло. Вогонь".

Уже третій рік поспіль на пагорбах м. Ржищева Київської області проходитиме Міжнародний еко-культурний фестиваль "Трипільське Коло". Цього року він відбуватиметься з 1 по 4 липня.
На гостей фесту чекають більше двадцяти творчих територій, величезна ярмарка майстрів, будівництво трипільського житла, вечірні концерти за участі відомих гуртів, ігри, велика дитяча територія, і нейморвіно-вражаючо-яскраво-грандіозне вогняне шоу.
На фестивалі виступлять українські та іноземні колективи "Піккардійська терція", Mad Heads Xl, "Крихітка", "Дахабраха", Osimira (Білорусь), Wadada (Польща), "Атмасфера", "Дримбададзига", "Poliкарп", "Русичі".
Проте "Трипільське Коло" - це ще й насамперед екологічний фестиваль, ідеями якого є пропаганда екологічного мислення та здорового способу життя. Тож цього року Молодіжний центр "ОСА" вирішив приєднатися до цієї чудової ініціативи. Активісти організації підготували для відвідувачів цікаві заходи та смачні сюрпризи...
Поринь у феєрію фестивалю разом з нами і не пожалкуєш! Повір, цього літа ти не забудеш ніколи!!!


Мислимо екологічно!

«ОСА» повернулася з Одеси, де взяла участь у екологічному кінофестивалі «Стале життя»…"

Екологія
З 21 по 25 квітня в Одесі відбувся екологічний кінофестиваль Стале Життя, присвячений Дню захисту навколишнього середовища. І тут не обійшлося без активістів МЦ «ОСА», які були запрошені організаторами у якості експертів з безпеки харчування. 21 квітня в рамках вечора, присвяченого тематиці здорового харчування активісти організації поспілкувалися з відвідувачами фестивалю на теми якості сучасних магазинних продуктів харчування, їх впливу на здоров’я, про те, як мінімізувати шкідливий вплив від неправильного харчування. Родзинкою вечора став майстер-клас «Читаємо марковання», в процесі якого одесити осягнули ази вибору «правильних» харчових продуктів, дізналися як «знайти» на прилавках магазинів органічні та екологічні продукти.

Фотозвіт


А тобі смакує підробка?

Бліц-інфо на тему 8 квітня 2010 р (четвер) відбувся майстер-клас по визначенню фальсифікованих продуктів на тему "А тобі смакує підробка?.."

З фальсифікацією (тобто умисним обдурювання покупця шляхом підробки товару з корисливою метою) споживач вперше зіштовхнувся з моменту виникнення ринків, адже і зараз нам добре відома приказка: "Не обдуриш - не продасиш"

А чи захищений сучасний покупець від подібного роду обману?

Як відрізнити якісний товар від банальної підробки?

Протягом заходу ми на практиці показували і навчали усіх учасників заходу експрес-методам визначення фальсифікованих продуктів, які кожен з легкістю може відтворити вдома. Кожен з присутніх з непідкупною цікавістю та азартом власноруч визначав з якісним продуктом чи фальсифікатом він має справу.

І ми надіємось, що жоден з нас більше ніколи вже не попадеться на гачок недобросовісних виробників чи тих, хто ризукуючи здоров'ям покупців прагне отримати прибуток!

Фотозвіт

Бліц-інфо на тему "Солодке життя"

Бліц-інфо на тему Чорний шоколад - найбільш шанований сорт шоколаду у світі. Саме чорний шоколад традиційно асоціюється з буржуазною розкішшю. Багато гурманів надають йому перевагу, а виробники суворо стежать за дотриманням рецептури його виготовлення.

Чи корисний цей продукт для нашого організму?
Чи відомий українцям смак справжнього шоколаду?
Як обрати якісний продукт, не потрапивши на гачок виробників?
На всі ці і не тільки запитання відповість Молодіжний центр "ОСА" 1 квітня 2010 р (четвер) о 12.50 в Б-201 під час бліц-інфо "Солодке життя". Також Ви зможете скуштувати цей продукт під час уже звичної дегустації наприкінці заходу.
Запрошено усіх бажаючих!

Фотозвіт

Увага! Конкурс!

Всеукраїнський рух "Молодь за права споживачів" та МЦ "ОСА" оголошує конкурс на найкращу ідею щодо оформлення плакатів із пропагування культури харчування ("здорового" харчування).

Кращі плакати будуть надруковані та вивішені у вищих навчальних закладах м. Києва та інших міст України з метою пропагування здорового способу життя серед молоді.

Приймаються пропозиції щодо ідеї тематики плакату, слогану, фотозображення та повної моделі плакату, в тому числі "за" здорове харчування та/або "антиреклама".

Прохання надсилати пропозиції на е-mail: consumerinua@ukr.net.
Для того щоб взяти участь у конкурсі вам необхідно заповнити анкету, яка знаходиться тут і описати вашу ідею та/чи прикріпити малюнок.



Майстер-клас на тему "Читаємо марковання"

"Читаємо марковання&

Середньостатистична людина може розшифрувати лише 50% усієї інформації, що міститься на маркованні товарів


Цей майстер клас дозволить вам заглянути за грані буквених символів і відкриє вам світ знаків, позначень та зображень, що займають хоч і не домінуюче але чільне місце на пакованні товарів.
Після проходження даного майстер-класу ви з величезною цікавістю будете роздивлятись товари в супермаркетах з усіх сторін, привертаючи тим самим увагу інших покупців та обслуговуючого персоналу.
Даний майстер-клас пройде по маркованні продовольчих товарів, у планах наступний – по маркованні непродовольчих товарів.

Фотозвіт

Що тут Е?

Що тут Е? 17 грудня 2009 року в КНТЕУ відбулась подія під назвою "Що тут Е?", присвячена маловідомим, і разом з тим не зовсім корисним харчовим добавкам з насторожуючим індексом Е.

Даний захід – уже не перший проведений Молодіжним центром "ОСА", який покликаний привернути увагу студентів до гостро поставшої проблеми "junk food".
що тут Е Подібний за організацією захід було проведено 28 травня 2009 року і стосувався він енергетичних напоїв. Формат бліц-інфо, який було обрано в обох випадках, дозволяє розглянути проблему з різних сторін, креативно, чітко та стисло донести необхідну інформацію для студентів. Зокрема під час бліц-інфо "Що тут Е?" було наголошено, що спочатку індексом Е (від Europe) позначали тільки ті харчові добавки, які на той час вважались цілком безпечними і лише згодом, коли з’явилась інформація про їх негативний вплив на здоров’я людини, деякі з них заборонили.
Молодіжний центр "ОСА" планує проведення серії бліц-інфо у рамках проекту "Протидія junk food", а також інші, не менш цікаві заходи, тож слідкуйте за інформацією.


Фотозвіт

Лекція на тему "Як правильно захищати свої права споживача"

Андрющенко Владислав Андрійович 30 вересня 2009 року відбулась лекція голови товариства захисту прав споживачів "Закон" Андрющенко Владислава Андрійовича на тему "Як правильно захищати свої права споживача".

Бліц-інфо на тему "Смертельна енергія"

Бліц-інфо 28 травня 2009 року в Київському національному торговельно-економічному університеті було проведено бліц-інфо на тему "Смертельна енергія..?".

28 травня 2009 року в Київському національному торговельно-економічному університеті було проведено бліц-інфо на тему "Смертельна енергія..?". Організатором даного заходу виступили активісти Молодіжного Центру "ОСА". Захід було проведено до дня товарознавчого факультету. Під час заходу були заслухані доповіді: - Міклашевської Юлії на тему шкідливого впливу систематичного споживання енергетичних напоїв на організм людини, а також альтернативи даного продукту; - Лаган Оксани на тему агресивної маркетингової стратегії щодо просування енергетичних напоїв на українському та світовому ринках. - Хробатенко Олександри на тему складу енергетичних напоїв.

Енергетичні напої не мають нічого спільного з іншими тонізуючими напоями. Їх функція - не втамовувати спрагу, а бадьорити.

Здавалося б, просто газована вода - не містить наркотиків, піднімає настрій і покращує загальний тонус організму - що може бути поганого? Проте, до кінця дію енерготоніків не вивчено, а смертельні випадки вже відомі.

Всього одна банка напою - і ви вже струсили втому і непереборне бажання заснути, і готові до дій - знову і знову... Рекламні кампанії доносять до нас ідею про підвищення працездатності і стимулювання нервової системи - ось основні характеристики популярних напоїв, але ніхто, крім медиків та ЗМІ, не робить наголос на складниках цих речовин. Варто також задуматись чому на енергетичних напоях дрібним шрифтом вказано: "Не вживати більше одного-трьох на добу".

Вільний продаж енергетичних напоїв офіційно заборонений у Франції, Данії і Норвегії, де їх можна придбати лише в аптеці, оскільки вони вважаються ліками. Нещодавно шведська влада почала розслідування 3 смертей, викликаних споживанням енергетичних напоїв. Під час заходу були присутні Мотузка Юлія Миколаївна - ст. викладач, координатор Молодіжного Центру "ОСА", Дідус Світлана - голова Наукового товариства студентів та молодих вчених, Крамаренко Валерій - Президент Клубу Міжнародних відносин, а також студенти різних курсів та факультетів.

В рамках заходу відбулися: - розіграш цінного призу; - дегустація енергетичного напою; - дегустація узвару.

Наприкінці бліц-інфо було запропоновано усім учасникам заходу зробити свій свідомий вибір: скуштувати енергетичний напій Red Bull або узвар. І результати такого експерименту нас, як організаторів, приємно здивували. Попри те, що більшість спраглих студентів таки ринули до розрекламованої рідини в яскравій бляшанці, близько 30% учасників заходу свідомо обрали узвар. Це свідчить про необхідність проведення схожих просвітницьких акцій, адже, зачасту ми стаємо несвідомими рабами галасливої реклами, а на відшукування достовірної інформації у нас просто не вистачає часу і бажання, а страждає знову ж таки наше фізичне і психічне здоров'я.

Фотозвіт


Історія створення Молодіжного центру "ОСА"

Бліц-інфо 15-16 квітня 2009р. на Міжнародній науково-практичній конференції "Товарознавство і торговельне підприємництво: фахова професіоналізація, дослідження, інновації" відбулась презентація новоствореного Молодіжного центру "ОСА".

Впродовж конференції центр залучився підтримкою і був запрошений до співпраці з такими організаціями, як:
- Проекту ЄС-ПРООН "Спільнота споживачів і громадські об'єднання";
- Товариства захисту прав споживачів "Закон"
- Науково-дослідний центр незалежних споживчих експертиз "Тест"
- Асоціація українських виробників "Морозиво і заморожені продукти"
- Журнал "РRORetail" та ін.
А на День товарознавчого факультету наші активісти створили Рай для споживача.
Ми розшукали свідомих споживачів, розповіли їм про їхню зброю і те, як нею потрібно користуватись, і до кардинального покращення життя споживачів залишалось лише рукою подати.

Фотозвіт


Всі права захищені © 2024